Jak rychle zhubnout v posilovně?

Plavková sezóna se blíží mílovými kroky a pokud si marně lámete hlavu nad tím, zda je vůbec možné rychle zhubnout pár kilogramů nadbytečné tukové tkáně, máme pro vás dobrou zprávu. V posilovně by se vám to povést mohlo. Budete však muset dodržet několik základních pravidel. Společně s profesionálními trenéry z Kentoya Fitness jsme pro vás poskládali pár skvělých tipů. Budete-li je dodržovat, zaručeně zhubnete.

Fitness centrum Praha 10 je skvělým místem, kam můžete zajít vždy, když vám počasí neumožní jízdu na kole, na in-line bruslích či jiné venkovní aktivity, které jsou velmi efektivní při hubnutí. Výhodou posilovny je, že ji můžete navštívit téměř kdykoli. Tedy nejen v případě špatného počasí, ale i během úmorných veder, kdy se na čerstvém vzduchu příliš dobře nesportuje. Nespornou výhodou je také možnost kombinace vytrvalostního cvičení a posilování. Právě to vám může hubnutí výrazně urychlit.

Chcete-li zhubnout rychle, dodržujte následující pravidlo: trénink začněte vytrvalostním sportem, a až poté se chopte činek. Jako první byste měla zamířit k běžeckému pásu a k cyklotrenažéru. Posilovna na Praze 10 disponuje i jinými moderními stroji, které vám hubnutí výrazně usnadní..

Výše zmíněné pravidlo není uvařené z vody, ale má své logické opodstatnění. Během posilování dochází k překyselení svalů, které následně nejsou schopny efektivně spalovat tuky. Hubnutí je tedy v podstatě zastaveno. Proto byste měla nejdříve vykonat vytrvalostní aktivity.

Jak moc se může množství spálených tuků lišit?  Jejich podíl na celkové spotřebě energie je v případě vytrvalostní aktivity kolem 40%, zatímco v opačném pořadí ( tedy nejdříve posilování A až poté vytrvalostní aktivity)  pouze kolem 9 až 20 %.

Na závěr malá ráda: v plavkách budete vypadat štíhleji také díky opálení. V tomto směru vám pomůže pravidelná návštěva solárka. Solárium v Praze v Kentoya Fitness nabízí vysoký opalovací výkon, takže docílíte bronzové pokožky ve velmi krátkém čase.

přidat komentář